Safetify
5 recomandări esențiale pentru lucrul de-acasă
Telemunca aduce flexibilitate, dar și riscuri specifice. Pentru a crea un mediu de lucru sigur și sănătos acasă, iată cele 5 recomandări esențiale:
Creează un spațiu de lucru ergonomic
Asigură-te că biroul de-acasă este configurat corect pentru afecțiunile musco-scheletice. Investește într-un scaun ergonomic, ajustează monitorul la nivelul ochilor și folosește un suport pentru picioare dacă este necesar.
Menține comunicarea și sprijinul social
Lipsa interacțiunilor față în față poate duce la izolare socială. Organizarea de întâlniri virtuale regulate și sesiuni de team building online poate ajuta la menținerea moralului și a coeziunii echipei.
Securitatea informațiilor
Asigură-te că măsurile de securitate cibernetică sunt respectate.
Echilibru
Stabilește granițe clare între muncă și viața personală.
Încurajează angajații să își stabilească un program de lucru fix și să ia pauze regulate. Aceasta ajută la prevenirea burnout-ului și la menținerea unui echilibru sănătos între muncă și viața personală.
Oferă instruiri și resurse periodice
Asigură-te că angajații sunt bine informați despre măsurile de securitate și sănătate în muncă prin sesiuni de instruire online. Pune la dispoziție resurse accesibile pentru a răspunde la orice întrebări legate de SSM în contextul telemuncii.
Implementarea acestor recomandări va contribui la crearea unui mediu de lucru mai sigur și mai sănătos, chiar și în afara biroului tradițional.
Alătură-te celor 500+ clienți
Ocupă-te de activitatea afacerii tale și lasă experții Safetify să se ocupe de actele necesare SSM & SU.
Safetify
Transformăm serviciile SSM și PSI prin inovație și Immersive Training